۰۲۱-۴۴۰۳۰۳۰۸

آدرس: تهران، بلوار فردوس شرق، روبروی آیریک سنتر جنوبی، بالای بانک شهر

آدرس: تهران، بلوار فردوس شرق، آیریک سنتر شمالی، طبقه اول

جشنواره عیدانه سیسمونی مریم تا عید غدیر
۱۰ درصد تخفیف + ارسال رایگان
فهرست عناوین مطلب
خانه / مجله سیسمونی مریم / راهنمای خرید / اسپری یا کرم ضد گزش حشرات برای کودک چقدر کاربردیست؟

اسپری یا کرم ضد گزش حشرات برای کودک چقدر کاربردیست؟

اسپری یا کرم ضد گزش

جای نیش و گزش حشراتی مانند پشه روی پوست حساس و لطیف کودکان، همواره یکی از مشکلات و نگرانی‌های والدین در فضاهای باز و طبیعت به‌شمار می‌رود. محل گزیدگی معمولا دردناک و متورم شده و خارش شدید آن موجب بی‌قراری و ناآرامی کودک می‌شود. علاوه‌بر این، برخی از حشرات گزنده ناقل بیماری هستند و خیلی راحت آن را به انسان منتقل می‌کنند. اسپری یا کرم ضد گزش کودک یک محصول فوق‌العاده مفید و موثر برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی محسوب می‌شود. برندهای مختلفی در سراسر دنیا با علم و آگاهی نسبت به این نیاز، خصوصا در کودکان اقدام به تولید انواع کرم‌، اسپری، ژل و پماد ضد گزش حشرات کرده و یکی از چالش‌های والدین را از از سر راه ایشان برداشته‌اند. پیشنهاد ما برای تهیه بهترین کرم ضد گزش حشرات و دیگر محصولات مراقبتی در خرید سیسمونی، فروشگاه سیسمونی مریم است. فروشندگان آگاه و باتجربه این مجموعه با ارائه جامع‌ترین لیست سیسمونی، می‌توانند شما را برای انتخاب بهترین گزینه راهنمایی کنند. با ما همراه شوید.

دلایل پشه‌گزیدگی کودکان

پشه‌ها به‌طور طبیعی و غریزی از خون تغذیه می‌کنند و برای پاسخ به این نیاز خود همواره به‌دنبال سوژه و هدف می‌گردند. این اولین و منطقی‌ترین دلیل برای پشه‌گزیدگی کودکان محسوب می‌شود. فاکتور مهم بعدی که در این زمینه می‌توان عنوان کرد، متابولیسم بالاتر کودکان است. کودکان به‌طور طبیعی جنب‌وجوش زیادی دارند و خیلی بیشتر و راحت‌تر از بزرگسالان عرق می‌کنند. بوی عرق موجب می‌شود پشه‌ها خیلی سریع‌تر گزینه‌های هدف خود را شناسایی کرده و او را مورد نیش و گزش خود قرار دهند. اما در پاسخ به این سوال که چرا برخی کودکان نسبت به بزرگسالان یا دیگر همسالان خود بیشتر در معرض نیش و گزش این حشرات قرار می‌گیرند و نیاز ویژه‌ای به اسپری یا کرم ضد گزش حشرات دارند، باید گفت که گروه خونی O برای پشه‌ها و سایر حشراتی که از خون تغذیه می‌کنند، جذابیت بیشتری دارد و کودکانی که دارای این گروه خونی هستند، نسبت به دیگران بیشتر مورد حمله حشرات واقع می‌شوند.

برای پیشگیری از گزیدگی و ایجاد آزردگی در کودکان لازم است نسبت به استفاده از انواع اسپری ضد گزش حشرات کودکان حساسیت بیشتری داشته‌باشید.
برای پیشگیری از گزیدگی و ایجاد آزردگی در کودکان لازم است نسبت به استفاده از انواع اسپری ضد گزش حشرات کودک حساسیت بیشتری داشته‌باشید.

دلیل عمده دیگری که می‌توان بیان کرد فضای بازی کودکان است. بسیاری از کودکان در فصول گرم سال در بیرون از خانه مشغول بازی و تفریح هستند و همین مسأله موجب گزیدگی بیشتر آن‌ها نسبت به افراد بزرگسال می‌شود. همچنین تعداد پشه‌ها و دیگر حشرات گزنده در مکان‌هایی نظیر زیر سایه درختان، کنار برکه‌ها و استخرها زیاد است و این مکان‌ها دقیقا همان جایی هستند که کودکان برای بازی و سرگرمی انتخاب می‌کنند. برای پیشگیری از گزیدگی و ایجاد آزردگی در کودکان لازم است نسبت به استفاده از انواع اسپری ضد گزش حشرات کودکان حساسیت بیشتری داشته‌باشید و کودکان را به عواقب بی‌توجهی نسبت به این مسأله آگاه کنید.

موثرترین و بهترین اسپری یا کرم ضد گزش کودک

کرم ضدگزش چیکو (Chicco)

چیکو یکی از نام‌های آشنا و شناخته‌شده در حوزه محصولات بهداشتی و مراقبتی و سیسمونی کودک است که برای سال‌های متمادی همراه خانواده‌ها و یاری‌رسان آن‌ها برای مراقبت از پوست فرزندشان بوده و با کیفیت بالای محصولات خود، توانسته اعتماد طیف گسترده‌ای از جامعه را به خود جلب کند. این برند در زمینه تولید اسپری یا کرم ضد گزش حشرات محصولات متنوع و موثری دارد.

ساختار کرم و مام‌های ضد گزش چیکو بر پایه گیاهی بوده و در آن از روغن‌های بادرنجبویه و آندیروبا استفاده شده است.
ساختار کرم و مام‌های ضد گزش چیکو بر پایه گیاهی بوده و در آن از روغن‌های بادرنجبویه و آندیروبا استفاده شده است.

کرم ضد گزش چیکو نه‌تنها برای نوزادان و کودکان، بلکه برای افراد بزرگسال هم موفق عمل کرده و اثرگذار است. ساختار این محصول بر پایه گیاهی بوده و در آن از روغن‌های بادرنجبویه و آندیروبا استفاده شده است. کرم چیکو فاقد الکل، پارابن و دیگر موادشیمیایی مضر بوده و برای استفاده 3 نوبت در روز مناسب خواهد بود.

اسپری ضدگزش چیکو (Chicco)

اسپری ضد گزش چیکو از دیگر محصولات باکیفیت و موثر این برند بوده که برای پیشگیری از گزش و نیش حشرات تولید شده است. سهولت استفاده از این محصول نسبت به دیگر گزینه‌های مشابه و کرم‌ها یک مزیت محسوب می‌شود. اسپری چیکو مانند دیگر کرم‌ها و لوسیون‌های مخصوص کودک، ساختار گیاهی داشته و فاقد هرگونه ماده‌شیمیایی ناسازگار با پوست کودک است. رایحه اکالیپتوس این محصول بسیار ملایم و لطیف است و برای مصرف‌کننده خوشایند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پشه بند کودک و نوزاد

لوسیون ضد گزش بیبی‌کوکول (baby cocole)

بیبی‌کوکول از برندهای معتبر و باکیفیت کشور ایتالیا است که در زمینه تولید محصولات و ملزومات کودک فعالیت دارد. این برند با تولید انواع کرم ضد گزیدگی پشه و لوسیون‌های مراقبتی در تلاش است از پوست لطیف و حساس فرزند دلبندتان محافظت کرده و آرامش و سلامتی را به شما و عزیزانتان هدیه دهد.

انواع لوسیون و کرم ضد گزش کودک این برند بر پایه روغن‌های طبیعی زیتون و بادام شیرین ساخته‌شده و اثربخشی فوق‌العاده‌ای دارد. از آن‌جایی که اکثر محصولات مراقبتی و بهداشتی با ساختار گیاهی، قابلیت تسکین و التیام هم دارند، این کرم‌ها برای درمان تورم و مشکلات بعد از گزیدگی هم مناسب بوده و موجب تسریع در روند بهبودی می‌شود.

انواع لوسیون و کرم ضد گزش کودک برند بیبی کوکول بر پایه روغن‌های طبیعی زیتون و بادام شیرین ساخته‌شده و اثربخشی فوق‌العاده‌ای دارد.
انواع لوسیون و کرم ضد گزش کودک برند بیبی کوکول بر پایه روغن‌های طبیعی زیتون و بادام شیرین ساخته‌شده و اثربخشی فوق‌العاده‌ای دارد.

اسپری ضدحشره سی‌گل

اسپری ضدگزش سی‌گل یک دافع قوی برای حشرات و پشه‌ها محسوب می‌شود که از شما در برابر حمله موجودات گزنده محافظت می‌کند. میزان دوام و ماندگاری این محصول روی پوست 8 ساعت بوده و برای پوست قسمت‌های مختلف بدن مناسب است. سی‌گل برپایه موادطبیعی مانند عصاره چریش و اسیدآمینه بتاآلانین تولید شده و هیچ‌گونه آسیبی به پوست کودک و افراد بزرگسال وارد نمی‌کند.

لوسیون ضدگزش سی‌گل از دیگر محصولات این برند محسوب می‌شود که برای التیام تورم و خارش ایجادشده در اثر نیش حشرات تولیدشده و اثرگذاری بالایی دارد. این لوسیون برپایه اکالیپتوس و آلوئه‌ورا و همچنین روغن درخت چای ساخته‌شده و علاوه‌بر کاهش علائم گزیدگی، به رطوب و شادابی پوست کمک می‌کند.

میزان دوام و ماندگاری اسپری ضد گزش سی‌گل روی پوست 8 ساعت بوده و برای پوست قسمت‌های مختلف بدن مناسب است.
میزان دوام و ماندگاری اسپری ضد گزش سی‌گل روی پوست 8 ساعت بوده و برای پوست قسمت‌های مختلف بدن مناسب است.

لوسیون ضدگزش دپی

دپی یک برند داخلی و باکیفیت است که در زمینه محافظت از پوست در برابر گزش حشرات دو نوع محصول متفاوت دارد. محصول اولیه برای دورکردن حشرات و جلوگیری از گزش آن‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. شکل ظاهری این محصول، ماتیکی بوده و شیوه مصرف ساده‌ای دارد.

استفاده از این لوسیون روی پوست‌ ملتهب و آفتاب‌سوخته و همچنین نواحی اطراف چشم به‌هیچ‌عنوان مجاز نیست و درصورت تماس با این نواحی، باید سریعا شسته شود. محصول دوم تحت‌عنوان لوسیون بعد از گزش حشرات دپی برای بهبود التهاب و رفع سریع سوزش و خارش ناشی از آن کاربرد دارد و حاوی مواد گیاهی و سازگار با پوست است. این لوسیون به حفظ رطوبت و لطافت پوست شما کمک بسیاری خواهد کرد.

نکات مهمی که در زمان خرید اسپری یا کرم ضد گزش کودک باید به آن توجه کرد

مراقبت از کودکان و پوست لطیف و حساس آن‌ها یکی از چالش‌های همیشگی والدین محسوب می‌شود. این چالش در فصول گرم سال و در مناطقی که مستعد حضور حشرات گزنده و پشه‌ها هستند، بیشتر خود را نشان می‌دهد.

استفاده از اسپری یا کرم ضد گزش حشرات یک راه مطمئن و عاقلانه برای مراقبت از پوست کودکان است. اما شما والدین عزیز در مسیر انتخاب و خرید این محصولات، نیازمند کسب آگاهی و اطلاع هستید و لازم است نسبت به برخی از ویژگی‌ها و فاکتورهای مهم در این زمینه توجه بیشتری داشته‌باشید.

اولین نکته مهم در رابطه با انتخاب و خرید بهترین کرم ضد گزش حشرات، توجه به سابقه حساسیت و آلرژی کودک است. گاهی اوقات وجود بعضی از ساختارهای گیاهی در تولید اسپری یا ژل ضد گزش حشرات برای پوست کودک مضر بوده و می‌تواند آلرژی را تحریک و تشدید کند؛ درحالی‌که همین محصول با پوست کودکان دیگر کاملا سازگار بوده و هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.

استفاده از انواع اسپری یا کرم ضد گزش کودک یک راه مطمئن و عاقلانه برای مراقبت از پوست کودکان است.
استفاده از انواع اسپری یا کرم ضد گزش کودک یک راه مطمئن و عاقلانه برای مراقبت از پوست کودکان است.

فاکتور مهم دیگری که در زمان خرید این محصول اهمیت دارد، کیفیت بالای مواداولیه و عدم‌استفاده از الکل، پارابن و دیگر موادشیمیایی مضر در ساختار آن‌ها است. شکل ظاهری محصول و نحوه استفاده از آن هم از دیگر نکاتی است که می‌تواند در تصمیم‌گیری افراد مهم واقع شود. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد این محصولات با تنوع بالا و در قالب اسپری، کرم، لوسیون، رول و یا ژل ضد گزش حشرات تولید می‌شوند و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها براساس نیاز خود و فرزندتان بر عهده شما خواهد بود.

میزان دوام و ماندگاری یک محصول و اثرگذاری آن از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. گاهی استفاده مداوم از یک اسپری یا کرم ضد گزش حشرات در طول روز میسر نیست. پس بهتر است انتخاب خود را از بین محصولات بادوام و موثر انجام دهید. ضدآب بودن چنین محصولاتی در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه و مناسب آن، از دیگر نکات مهم در زمان انتخاب و خرید آن‌ها به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: بهترین کرم ضد آفتاب

عوامل تاثیرگذار بر قیمت اسپری یا کرم ضد گزش کودک

اولین عامل موثر برقیمت اسپری و کرم‌های ضدگزش را می‌توان برند تولیدکننده و کیفیت و اثرگذاری محصول دانست. هرچه برند تولیدکننده شهرت بیشتری داشته‌باشد، محصول موردنظر هم قیمت بالاتری خواهد داشت. در مقابل، افراد هم از برندهای معتبر و نام‌آشنا انتظارات بیشتری دارند. حجم پماد ضد گزش حشرات و تعداد دفعات استفاده از آن هم از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت محسوب می‌شود.

برای خرید بهترین کرم ضد گزش حشرات پیشنهاد می‌شود به فروشگاه‌های مطمئن و باسابقه‌ای مانند سیسمونی مریم مراجعه کنید. اینجا دقیقا همان جایی خواهد بود که شما می‌توانید محصولات اصل و باکیفیت مراقبت از پوست را با قیمت مناسب و رقابتی تهیه کنید

سخن آخر این‌که، انواع اسپری یا کرم ضد گزش کودک یک محصول کاربردی و پرطرفدار برای مراقبت از پوست کودکان به‌شمار می‌رود. استفاده از این محصولات نیازمند آگاهی از یک سری خصوصیات، ویژگی‌ها و شیوه مصرف آن‌ها خواهد بود. علاوه‌بر مصرف چنین محصولاتی، پوشیدن لباس‌های آستین‌بلند و عدم مصرف عطرها و رایحه‌های قوی برای کودکان می‌تواند در کاهش میزان نیش و گزش حشرات میسر واقع شود. شما والدین عزیز می‌توانید برای تهیه بهترین محصولات مراقبتی و بهداشتی کودکان به بهترین فروشگاه سیسمونی تهران مراجعه کرده و از تسهیلات ویژه مجموعه سیسمونی مریم برخوردار شوید.

منبع ++

آیا استفاده از محصولات دافع حشرات برای نوزادان بلامانع است؟

خیر. استفاده از این محصولات برای کودکان کمتر از 2 ماه ممنوع است. برای استفاده صحیح و بی‌خطر لازم است دستورالعمل داخل بسته‌بندی را با دقت مطالعه کنید.

آیا اسپری ضدگزش نسبت به کرم و لوسیون اثرگذاری کمتری دارد؟

 خیر. تفاوت در شیوه استفاده تاثیری بر میزان اثرگذاری این محصولات نخواهد داشت. در واقع، غلظت بیشتر نمی‌تواند اثرگذاری را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.