بالش نفخ گیر جغد بیبی جم Babyjem

ویژگی‌های محصول
سبز
صورتی
طوسی
  • برند Babyjem ترکیه
  • با حجم 100 تا 150 میلی‌لیتر
  • تهیه شده از رویه مخمل نرم
  • قابل استفاده در مایکروویو و فریزر
  • مناسب برای تمام سنین

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
1,000,000 تومان دیگر به سبد خرید اضافه کنید تا گزینه‌ی ارسال رایگان برای شما فعال شود!

تضمین اصالت کالا

فروش حضوری و آنلاین

مشاوره تخصصی

ارسال فوری

بالش نفخ گیر جغد بیبی جم Babyjem، با طراحی منحصر به‌فرد و کیفیت بالای مواد اولیه، به والدین کمک می‌کند تا از راحتی و سلامت نوزاد خود اطمینان حاصل کنند. این بالش با فراهم کردن شرایط بهینه برای خواب و استراحت نوزاد، به بهبود کیفیت زندگی نوزاد و والدین کمک می‌کند و تجربه‌ای خوشایند و آرامش‌بخش را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

یکی از ویژگی‌های برجسته این بالش، رویه مخمل نرم آن است که حس لطافت و نرمی را به نوزاد منتقل می‌کند. در ادامه این متن از وب‌سایت سیسمونی مریم، مشخصات بیشتری از این محصول در اختیار شما قرار می‌دهیم.

قابل استفاده در مایکروویو و فریزر

قابل استفاده در مایکروویو و فریزر

برند بیبی جم Babyjem

برند بیبی جم، با استفاده از بهترین مواد اولیه و رعایت استانداردهای بین‌المللی، محصولاتی با کیفیت و ایمن برای نوزادان تولید می‌کند. بالش نفخ‌گیر طرح جغد نیز از این قاعده مستثنی نیست و با استفاده از مواد ضد حساسیت و بدون مواد شیمیایی مضر، اطمینان والدین را از سلامت و ایمنی نوزاد خود جلب می‌کند.

ویژگی‌های بالش نفخ گیر جغد بیبی جم Babyjem

بالش نفخ‌گیر طرح جغد با رنگ‌بندی متنوع، با ترکیبی از طراحی زیبا، کیفیت بالا و ویژگی‌های کاربردی، انتخابی ایده‌آل برای والدینی است که به‌دنبال محصولی مطمئن و کارآمد برای نوزاد خود هستند.

با حجم ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلی‌لیتر

با حجم ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلی‌لیتر

این ویژگی‌ها عبارتنداز:

  • اطمینان از عدم نشت مایعات و حفظ بهداشت؛
  • قابل استفاده در مایکروویو و فریزر، جهت گرم کردن یا سرد کردن بالش برای استفاده‌های مختلف؛
  • مناسب برای تسکین نفخ و انواع دردها، قابل استفاده برای تمامی گروه‌های سنی؛
  • از کمپرس آب گرم برای تسکین دردهای نفخ و دل‌درد کودک و گرم کردن محل خواب او استفاده کنید. کمپرس آب سرد نیز برای کاهش تب و تسکین دردهای ناشی از واکسن مناسب است؛
  • رویه مخملی بالش، نه‌تنها برای پوست حساس نوزاد مناسب است، بلکه به راحتی قابل شست‌وشو است. طراحی طرح جغد روی بالش، علاوه‌بر زیبایی و جذابیت، به تحریک حواس بصری نوزاد کمک می‌کند و محیطی دل‌پذیر و آرامش‌بخش برای خواب و استراحت او فراهم می‌آورد.

بالش ضدنفخ برای چه کودکانی مناسب است؟

بالش نفخ‌گیر بیبی جم با حجم ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلی‌لیتر، به گونه‌ای طراحی شده که به کاهش نفخ و مشکلات گوارشی نوزاد کمک می‌کند. این بالش با ایجاد زاویه مناسب برای خواب نوزاد، از برگشت اسید معده و نفخ جلوگیری می‌کند و به بهبود کیفیت خواب نوزاد کمک می‌کند. این کالا با ویژگی‌های برجسته‌اش، برای تمام سنین مناسب است.

برند

مبدأ برند

ترکیه

جنس روکش

مخمل

جنس محفظه

ندارد

درِ پلاستیکی

ندارد

قابلیت استفاده در زمان نفخ کودک

دارد

عروسک

طرح عروسکی

حجم

100-150ml

رده سنی

تمام سنین

تماس مستقیم به بدن

دارد

سایر توضیحات

تهیه شده از رویه مخمل، بدون نشتی، قابل استفاده در مایکروویو و فریزر، ایده‌آل برای استفاده به‌عنوان کمپرس آب گرم و آب سرد

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بالش نفخ گیر جغد بیبی جم Babyjem”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

• پس از ثبت سفارش، کارشناسان سیسمونی مریم، در اولین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.
•ارسال کلیه محصولات، یک روز پس از واریز هزینه انجام خواهد شد.
•مدت زمان ارسال محصول بر حسب موقعیت مکانی شما، از 1 تا 5 روز کاری متغیر خواهد بود.
•بازه زمانی دقیق ارسال محصول، بسته به شیوه ارسال متفاوت خواهد بود.
•سیسمونی مریم در تمام مراحل خرید همراه شماست. هر سؤالی داشتید با شماره 02144030308 تماس بگیرید.

چرا باید از سیسمونی مریم خرید کنم؟

 

  1. تنوع محصولات: سیسمونی مریم با بیش از 3000 محصول متنوع، مجموعه‌ای گسترده از محصولات نوزاد، کودک و مادر را ارائه می‌دهد.
  2. کیفیت بالا: محصولات سیسمونی مریم از برندهای معتبر داخلی و خارجی انتخاب شده‌اند که ایمنی و راحتی نوزاد شما را تضمین می‌کنند.
  3. قیمت مناسب: این فروشگاه با در نظر گرفتن قیمت‌های رقابتی، پایین‌ترین قیمت‌ها را در بازار لوازم کودک به محصولات خود اختصاص داده و در کمپین‌های خود، تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته که می‌تواند برای خریداران جذاب باشد.
  4. خدمات مشتری: تیم پشتیبانی و خدمات پس از فروش این فروشگاه، به بهترین نحو ممکن عمل می‌کنند و درهر لحظه، پاسخگوی مشتریان هستند. کافی است پیام ارسال کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.
  5. محیط فروشگاهی مناسب: فروشگاه سیسمونی مریم با بیش از 1000 متر مربع، فضایی مناسب را برای نمایش لوازم کودک و سیسمونی در نظر گرفته و به‌واسطه حضور پرسنل مجرب‌، مناسب برای خانواده‌هاست تا خریدی لذت‌بخش را تجربه کنند.
  6. نقد و نظرات مثبت مشتریان: بررسی نظرات و تجربه خرید مشتریان قبلی، نشان‌دهنده رضایت بالای مشتریان از محصولات و خدمات این فروشگاه است.
ارسال چه هزینه‌ای دارد؟ و چه مدت به دستم می‌رسد؟

هزینه ارسال فوری از سیسمونی مریم، بسته به مکان تحویل و وزن کل سفارش متفاوت است، اما نیاز نیست هزینه ارسال را هنگام ثبت سفارش پرداخت کنید. کافی است بعد از تحویل سفارشتان، درب منزل هزینه ارسال را پرداخت نمایید. تحویل بسته در تهران، دقیقاً پس از ثبت سفارش امکان‌پذیر است و در شهرستان‌ها نیز امکان تحویل بسته به‌صورت یک روزه فراهم است.