سه تیکه بوبی Bobby طرح تدی و پنجه

ویژگی‌های محصول

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
1,000,000 تومان دیگر به سبد خرید اضافه کنید تا گزینه‌ی ارسال رایگان برای شما فعال شود!

تضمین اصالت کالا

فروش حضوری و آنلاین

مشاوره تخصصی

ارسال فوری

سه تیکه بوبی Bobby طرح تدی و پنجه با ویژگی‌های منحصر به‌فردش، مانند جنس نخ‌پنبه، طراحی جذاب، خواص ضدحساسیت و مناسب بودن برای فصل‌های سرد سال، انتخابی ایده‌آل برای والدینی است که به‌دنبال لباسی باکیفیت و راحت برای کودکانشان هستند. با رعایت نکات مربوط به شستشو و نگهداری، این لباس‌ها می‌توانند به مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرند و کودکان در آن‌ها احساس راحتی خوشایندی داشته باشند. در ادامه بیشتر با ویژگی‌های این محصول آشنا خواهیم شد.

مناسب برای فصل‌های سرد سال

مناسب برای فصل‌های سرد سال

برند سه تیکه طرح تدی و پنجه

برند BOBBY با مبدأ ترکیه، به تولید لباس‌های باکیفیت و متنوع برای کودکان شناخته می‌شود. این برند با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، مانند نخ‌پنبه و نیز با دقت به جزئیات در طراحی و دوخت، تلاش می‌کند تا محصولاتی ارائه دهد که نه‌تنها از نظر زیبایی، بلکه از نظر کیفیت و راحتی نیز برتر باشند.

جنس سه تیکه Bobby طرح تدی و پنجه

این سه‌تیکه با استفاده از پارچه‌های نخ‌پنبه تهیه شده است. نخ‌پنبه به‌عنوان یکی از پرکاربردترین انواع نخ‌ها در صنعت پوشاک، از الیاف طبیعی گیاه پنبه تهیه می‌شود. این نخ به‌دلیل نرمی و لطافت فوق‌العاده‌ای که دارد، میان مصرف‌کنندگان بسیار محبوب است. پارچه‌های تولید شده از نخ‌پنبه به‌دلیل تنفس‌پذیری بالا و خاصیت جذب رطوبت، مناسب برای تولید لباس‌های روزمره و لباس‌های زیر هستند.

در سایزهای مختلف، مناسب برای گروه‌های سنی مختلف

در سایزهای مختلف، مناسب برای گروه‌های سنی مختلف

ویژگی‌ها و مزایای سه تیکه بوبی Bobby طرح تدی و پنجه

سه تکه بوبی تشکیل شده از لباس آستین بلند، کت و شلوار است که از الیاف نرم و باکیفیت نخ‌پنبه تهیه شده و در سایزبندی‌های مختلف عرضه می‌شود. طرح تدی و پنجه یکی از طراحی‌های جذاب و دوست‌داشتنی است که در این ست استفاده شده است. به‌علاوه رنگ کرم این لباس‌ها نیز با اکثر رنگ‌ها سازگار است و جلوه‌ای زیبا و متناسب با فصل‌های پاییز و زمستان دارد. از ویژگی‌های این ست، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهیه شده از پارچه نخی و نرم؛
  • طراحی لباس‌ها به گونه‌ای است که راحتی در پوشیدن و تعویض لباس‌ها فراهم باشد؛
  • مدل پسرانه و مناسب فصل‌های سرد سال مثل پاییز و زمستان؛

سه تیکه بوبی طرح تدی و پنجه مناسب چه کودکانی است؟

این مجموعه‌ها در سایزهای ( 1، 2 و 3) موجود هستند تا برای گروه‌های سنی مختلف مناسب باشند.

برند

مبدأ برند

ترکیه

جنس پارچه

نخ پنبه

طرح

تدی و پنجه

رنگ

کرم

ضد حساسیت

بله

جنسیت

پسرانه

مناسب برای

پاییز, زمستان

روش شستشو

بهتر است شستشو به وسیله دست و با آب گرم زیر 30 درجه انجام شود.

سایر توضیحات

جنس بسیار نرم، ستی زیبا، شامل: لباس آستین بلند، کت و شلوار با سایزبندی مختلف

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سه تیکه بوبی Bobby طرح تدی و پنجه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

• پس از ثبت سفارش، کارشناسان سیسمونی مریم، در اولین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.
•ارسال کلیه محصولات، یک روز پس از واریز هزینه انجام خواهد شد.
•مدت زمان ارسال محصول بر حسب موقعیت مکانی شما، از 1 تا 5 روز کاری متغیر خواهد بود.
•بازه زمانی دقیق ارسال محصول، بسته به شیوه ارسال متفاوت خواهد بود.
•سیسمونی مریم در تمام مراحل خرید همراه شماست. هر سؤالی داشتید با شماره 02144030308 تماس بگیرید.

چرا باید از سیسمونی مریم خرید کنم؟

 

  1. تنوع محصولات: سیسمونی مریم با بیش از 3000 محصول متنوع، مجموعه‌ای گسترده از محصولات نوزاد، کودک و مادر را ارائه می‌دهد.
  2. کیفیت بالا: محصولات سیسمونی مریم از برندهای معتبر داخلی و خارجی انتخاب شده‌اند که ایمنی و راحتی نوزاد شما را تضمین می‌کنند.
  3. قیمت مناسب: این فروشگاه با در نظر گرفتن قیمت‌های رقابتی، پایین‌ترین قیمت‌ها را در بازار لوازم کودک به محصولات خود اختصاص داده و در کمپین‌های خود، تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته که می‌تواند برای خریداران جذاب باشد.
  4. خدمات مشتری: تیم پشتیبانی و خدمات پس از فروش این فروشگاه، به بهترین نحو ممکن عمل می‌کنند و درهر لحظه، پاسخگوی مشتریان هستند. کافی است پیام ارسال کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.
  5. محیط فروشگاهی مناسب: فروشگاه سیسمونی مریم با بیش از 1000 متر مربع، فضایی مناسب را برای نمایش لوازم کودک و سیسمونی در نظر گرفته و به‌واسطه حضور پرسنل مجرب‌، مناسب برای خانواده‌هاست تا خریدی لذت‌بخش را تجربه کنند.
  6. نقد و نظرات مثبت مشتریان: بررسی نظرات و تجربه خرید مشتریان قبلی، نشان‌دهنده رضایت بالای مشتریان از محصولات و خدمات این فروشگاه است.
ارسال چه هزینه‌ای دارد؟ و چه مدت به دستم می‌رسد؟

هزینه ارسال فوری از سیسمونی مریم، بسته به مکان تحویل و وزن کل سفارش متفاوت است، اما نیاز نیست هزینه ارسال را هنگام ثبت سفارش پرداخت کنید. کافی است بعد از تحویل سفارشتان، درب منزل هزینه ارسال را پرداخت نمایید. تحویل بسته در تهران، دقیقاً پس از ثبت سفارش امکان‌پذیر است و در شهرستان‌ها نیز امکان تحویل بسته به‌صورت یک روزه فراهم است.